SEO optimalizácia

Čo je SEO?

Optimalizácia pre vyhľadávače, alebo SEO (z angl. search engine optimization) je dnes často spomínaný pojem. Málokto však dokáže v skratke vysvetliť čo vlastne tento pojem znamená,.

Vo všeobecnosti SEO optimalizácia zahŕňa techniky, postupy a nástroje pre zvýšenie celkovej viditeľnosti (SEO visibility) v neplatených (prirodzených) výsledkoch vyhľadávania (predovšetkým orientované na vyhľadávač Google).

Dôvod prečo sa o to oplatí zaujímať, je že jedným z hlavných výstupov SEO aktivít je postupné, dlhodobé (dlhodobejšie… než napr. pri online reklame) zvyšovanie relevantnej návštevnosti vašich webstránok a následne zvyšovanie počtu potenciálnych zákazníkov, kontaktov, objednávok, potrebných údajov atd.

Váš SEO kanál, teda celková návštevnosť z neplatených výsledkov vyhľadávania by vám v ideálnom prípade mala prinášať až 70% nových návštevníkov, ktorý pre vás môžu byť relevantný a možno nikdy pred tým o vás nepočuli.

Kedysi túto úlohu plnila platená reklama vo vyhľadávaní, ktorej dosah, dnes už stagnuje a ľudia ju začínajú postupne ignorovať, najmä tú banerovú a menej relevantnú. Radšej si vyhľadajú informácie sami.

Pomerne dobre túto, dnes už pomerne rozsiahlu oblasť SEO, znázorňuje Periodická tabuľka SEO faktorov úspechu od populárneho webu SearchEngineLand.com

 (kliknite pre zväčšenie obrázku)

pozn.: plnú verziu tejto periodickej tabuľky SEO faktorov si môžete stiahnuť priamo zo zdroja

SEO faktory sú rozdelené na dve základné skupiny a tie sú ďalej rozdelené na niekoľko ďalších:

1. ONPAGE (faktory na vlastnej stránke)

2. OFFPAGE (faktory mimo vlastnej stránky)

 

Ako vidieť je toho pomerne dosť. SEO faktory vás môžu ovplyvniť viac, iné menej, niektoré dokonca veľmi negatívne.

Veľa agentúr, radcov a poradcov SEO služby ponúka, čo vám však predávajú?

Čo si kupujete a ako to dokážete využiť?

https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=cs

https://v9seo.app.box.com/s/1dfspo8y3r96u14kc6kwk5faq5km059k

https://d2eeipcrcdle6.cloudfront.net/guides/Moz-The-Beginners-Guide-To-SEO.pdf [/su_column]

 


Urobte si SEO Test


ZDROJE: Wikipedia.org, MOZ.com, SearchMetrics.com, SearchEngineLand.com, support.google.com/webmasters


OnPage SEO optimalizácia
– vyladenie základných SEO prvkov na webe, odstranenie prípadných chýbm úprava meta popiskov, štruktúry webu podľa obsahovej stratégie

 

služba MYMARKETING

SEO optimalizácia

Zhodnotenie súčasného stavu vášho obsahu (ak už nejaký máte). Analýza a zhodnotenie vašich aktuálnych príležitostí – aký obsah presne tvoriť, aké témy pokrývať a akým spôsobom, tak aby si našli svoje publikum. Tak aby zaujali vašich potenciálnych zákaznikov. Aby ste zaujali aj takých, ktorí o vás ešte vôbec nevedia a ani by si o vás sami od seba nič nevyhľadávali. Bez toho aby sme do nich tlačili reklamné frázy a prenasledovali ich otravnými banermi.

Návrh magazínu, kategórií a pravidelného publikačného plánu s ohladom na vaše biznis ciele ale aj s ohľadom na podrobnú SEO analýzu a prieskum kľúčových slov. Výber a nastavenie inbound marketing nástrojov podľa vašich potrieb (v rozsahu danej služby; nezahŕňa poplatky za platené nástroje tretích strán). V prípade potreby aj zaistenie/odporučenie potrebných zdrojov (grafik, copywriter, video produkcia, príklady publikácií atd.).

 

Pre koho je služba určená?

Kvalitnú obsahovú stratégiu potrebujú hlavne spoločnosti orientujúce sa na predaj cez internet, či také, pre ktoré je internet jedným z marketingových kanálov. Hodí sa tiež, ak chcete prirodzene zvýšiť dosah a celkovú viditeľnosť vašej značky, či produktu v rámci neplateného vyhľadávania.

Službu môžu využiť malé a stredné podniky pre svoje interné potreby (ak si chcete obsah riešiť svojpomocne), ale aj rôzne marketingové agentúry, či freelanceri pre potreby svojich klientov.

 

Čo získate?

  • Analýza súčasného stavu vášho obsahu
  • Kompletná prezentácia obsahovej stratégie
    (ktorou sa budete riadiť cca pol roka a následne si ju budete sami alebo s mojou pomocou upravovať a vylepšovať na základe odozvy z trhu)
  • Základný publikačný plán a štruktúra vášho magazínu
  • Návrh úprav štruktúry webu (v prípade nedostatkov)
  • Dotiahnutie obsahovej stratégie do realizácie, vašimi vlastnými alebo externými zdrojmi

 

Máte záujem?

Napíšte mi už dnes

 

*cena služby záleží od celkového rozsahu prác a bude presne stanovená pred zahájením (pretože každý biznis je iný, aj ten váš)